אין ספק שאחת השיטות הטובות לבניית קמפיינים היא מעקב אחרי מתחרים. Anstrex הוא כלי מצוין שמאפשר לנו לעקוב אחרי מודעות פרסומת (Native ads ו – Push Ads). אחד היתרונות הגדולים בפרסומות מהסוג הזה הן עלות נמוכה עבור הקלקה והן בדרך כלל מתאימות לקמפיינים של CPA ושל קמפיינים של לידים בנישות של הכרויות, הימורים, דיאטות וכו'.
Anstrex מאפשר לנו לזהות בקלות קמפיינים של מתחרים ולסנן לפי הקטגוריות הרצויות לנו. לדוגמא, אפשר לחפש קמפיינים ברשתות של Native Ads מהחודש האחרון בנישה ספציפית ולראות את המודעות, את משך הזמן שהן מפורסמות, הרשתות שבהן הופיעו המודעות, המתחרים ועוד.
אחת המתחרות הידועות של Anstrex היא AdPlexity שהיא גם ספקית שירותים מצוינת בתחום של מודעות Native, אבל בהשוואה בין השניים, Anstrex סורקת כמות גדולה יותר של רשתות והמחיר החודשי שלה הוא יותר נמוך. לסיכום, אני לא חושב שהשימוש בתוכנה רלבנטי למשווקי שותפים מתחילים או כאלה שמתרכזים רק בפרסום בפייסבוק, אבל אם אתם משווקי שותפים קצת מתקדמים או כאלה שעוסקים בנישות הרלבנטיות ובסוג כזה של קמפיינים פרסומיים, אין ספק ש Anstrex הוא כלי מצוין עבורכם. שיהיה לכם בהצלחה!
